10:00 - 11:00 | Navigating Scientific Resources & Staying Organized  |
| Who should participate? This webinar is designed primarily for doctoral candidates who are writing dissertations or scientific articles. Anyone interested in searching, evaluating, and citing academic resources is also very welcome. What topics will be covered? Learn how to conduct literature reviews for your dissertation or articles and how to organize yourself through this process. Topics include (but are not limited to): - How can I save time when searching for literature and accessing full-text articles?
- Getting full texts of materials that are hard-to-find
- Staying organized while writing (using citation managers and notes)
- Where can I publish the outputs of my work (i.e., identifying, evaluating, and targeting journals and conferences)?
|
|
15:00 - 16:00 | Relaxace  |
| Tato akce probíhá v českém jazyce. Relax a studium? Jde to dohromady! Vyzkoušejte si lekci relaxace přímo ve škole a naučte se účinně pracovat se stresem. Pro efektivní studium a integraci nabitých znalostí je stěžejní pravidelně uvolňovat nahromaděné napětí a nechat mozek i tělo odpočinout. Ideální příležitost nabízí právě relaxace, kterou se zároveň osvěžíte pro další práci. Jak to bude probíhat? V malé skupince si vyzkoušíte různé druhy relaxace, všímavosti či imaginace. Budete sedět nebo ležet na dekách, doporučujeme proto pohodlné oblečení (v upnutých džínách nebo krátké sukni se nerelaxuje nejlépe). Přijďte opakovaně! Pravidelná relaxace vám může pomoci… |
|
15:00 - 16:30 | Vyhledávání odborných informačních zdrojů  |
| Pro koho Webináře jsou určeny všem, kteří se chtějí naučit efektivně vyhledávat kvalitní odborné zdroje pro akademické práce (seminární, bakalářské, diplomové, ...). Co si odnesete Dozvíte se, jak si poradit s klíčovými slovy a jak efektivně vyhledávat odborné zdroje ve vědeckých databázích a na internetu. Zaměříme se také na to, jak vám při psaní závěrečné práce může pomoci Google Scholar, na co se hodí Wikipedie a k čemu vám budou jiné diplomky a odborné články. |
|
16:00 - 17:30 | Finanční gramotnost I  |
| Tato akce probíhá v českém jazyce. Jak se chová finančně gramotný člověk? Jak se v dnešní době nestát dlužníkem? A jak vůbec takový typický dlužník vypadá? Znáte základní finanční produkty? Umíte sestavit rozpočet? Pokud chcete znát odpověď na tyto a další otázky, přijďte na naše workshopy. Workshopy na sebe volně navazují. Účast na druhé části není podmíněna účastí na prvním WS. Co se naučíte? – část I. • Vysvětlíme si, jak být finančně gramotným. • Přehledně si projdeme základní finanční produkty a řekneme si, jak si je vybírat podle dané životní situace. •Ukážeme si, proč a jak sestavovat osobní… |
|
16:00 - 18:30 | PROPOJME SE V KAMPUSU  |
| Seznamovací akce pro studentstvo ČVUT a VŠCHT. Chcete poznat další studující v kampusu Dejvice? Najít nové přátele? Potkat někoho s kým můžete pak na rande? Strávíme společně nějaký čas a zkusíme se trochu poznat a propojit. Čeká Vás neformální seznamování hravou formou a součástí bude i speed dating. Potom už to bude na Vás. Respekt je sexy. Souhlas je základ. Akce se bude konat v Cafe Prostoru v budově Národní technické knihovny (Technická 2710) a je určena pro studující Bc. a Mgr. stupně. Program bude probíhat v českém jazyce.
Přihlášení naleznete zde. |
|
16:00 - 20:00 | Volná hraní + půjčovna  |
| Volné hraní v respiriu je hlavně pro ty, kterým nestačí si zahrát jednou měsíčně na Deskoherním semináři a pro ty, kteří si chtějí zahrát větší hry s lidmi, kteří se velkých her nebojí. Přijďte ve úterý v 16:00 do respiria a půjčte si hru z našeho seznamu: https://www.udkh.cz/#/games a prostě si hrajte Jediný rozdíl mezi tímto volným hraním a (ne)pravidelným DesKOHraním je ten, že se vám nikdo… |
|
17:00 - 19:00 | Zahalená planeta - zvaná přednáška 
 |
| Zvaná přednáška Zahalená planeta. Jedná se o populárně-naučnou přednášku doc. Antona Markoše (Přírodovědecká fakulta UK) o atmosféře naší planety, jejím významu, složení a procesech, které ji ovlivňují. Důraz je kladen na procesy spojené s lidskou činností. |
|