9:00 - 17:00 | Kariérní coaching, kariérní konzultace  |
| V rámci kariérního coachingu si můžeš ujasnit, jaká je nejlepší cesta pro budování Tvé kariéry. S pomocí profesionálních poradkyň zjistíš, jaký typ práce Tě bude naplňovat, na co se osobnostně hodíš, jaké jsou Tvoje silné stránky nebo nadání a případně specifické oblasti k rozvoji. Při tomto typu rozhovoru jdete s poradkyní na základě pokládaných otázek více do hloubky a je tak možné, že narazíte na otázky, které si sám/sama možná nepokládáš, a setkání Ti pomůže ujasnit si Tvé krátkodobé i dlouhodobé kariérní cíle. Doba trvání: 55 min. Na kariérní… |
|
10:00 - 11:40 | Specifické poruchy učení ve vysokoškolském studiu (nejen) v distančním vzdělávání  |
| Úvodní část semináře bude mít za cíl formou diskuse zmapovat povědomí posluchačů o specifických poruchách učení a jejich projevech u vysokoškolských studentů VŠCHT, a taktéž povědomí o možnostech podpůrných opatření pro tyto studenty v rámci prezenční a distanční výuky. Dle úvodní diskuse bude dále seminář zacílen zejména na upřesnění toho, co je specifická porucha učení, jaká je její podstata a v jakých oblastech se projevuje, včetně vyvrácení některých mýtů o této poruše. Dále se společně budeme zabývat tím, co tato porucha znamená pro studenty na vysokoškolském stupni studia a s jakými konkrétními problémy se musejí vyrovnávat v přírodovědných… |
|
10:00 - 11:40 | Vím, jak učím? Typologie stylů vysokoškolského učitele  |
| Cílem školení je vést účastníky k reflexi vlastního výukového stylu, naučit je rozpoznat jeho vazbu na didaktické prostředky a využít získané znalosti pro efektivnější řízení výuky. K identifikaci výukového stylu bude využit dotazník A. Grashi, přeložený a adaptovaný do online verze pracovníky ÚUHV, který zprostředkuje účastníkům workshopu okamžité a přehledné zobrazení klíčových dimenzí jejich přístupu k výuce (distanční versus prezenční). Po teoretickém ukotvení problematiky bude vedena reflektivní diskuse nad tím, jak může učitelův styl výuky ovlivnit pedagogickou interakci, volbu vyučovacích metod a forem a v důsledku průběh a výsledky učení studentů. Specifická… |
|