Naučte se řídit svůj projekt, malý tým nebo organizaci efektivně, udržitelně, a hlavně, podle sebe. Možná jste se učili ekonomii, marketing, management nebo projektové řízení. Jak ale všechny ty teorie a poučky uvést do reality malé organizace v 21. století? Kurz pro všechny kdo jsou nebo mají ambici se stát zakladateli či vedoucími pracovníky moderních organizací.
Z interaktivního kurzu budete odcházet s pevnými základy strategického leadershipu, projektového, procesního a finančního řízení. Každý absolvent by měl být schopen workshopu formulovat strategii, definovat klíčové a podpůrné procesy a vytvořit a vybrat si vlastní efektivní nástroje a rituály pro řízení svého týmu či organizace.
Obsah kurzu:
1. Řízení organizace, korporátní vs. DYI přístup
2. Mise organizace, aneb začněte s proč
3. Marketingová strategie, positioning a klíčové aktivity
4. Projekty a řízení úkolů, jak plánovat a zadávat práci
5. Procesy a řízení kompetencí, jak řídit pomocí odpovědností a cílů
6. Strategické řízení, jak určovat priority a posouvat organizaci vpřed
7. Informační systém organizace, klíčový obsah, formy a nástroje
8. Minimum finančního řízení, řízení cashflow a jak to nepodělat